Frisbo este un serviciu care iti pune la dispozitie un sistem care eficientizeaza si optimizeaza legatura dintre magazinul tau si clienti. Pe dashboard-ul aplicatiei Frisbo, ai acces la stadiul comenzilor tale, vazand in timp real evolutia lor prin pasii de procesare si livrare.
Frisbo, este un furnizor roman de servicii complete de e-fulfillment, care preia depozitarea si procesarea comenzilor magazinelor online. Acesta ofera servicii complete de e-fulfillment, de la depozitare, pick&pack, facturare, emitere AWB, livrare prin curieri, si pana la call center dedicat.
Pentru a beneficia de avantajele acestei aplicatii, activeaza-o in magazinul tau de pe platforma Gomag. Acceseaza sectiunea Gomag Apps din Meniul Principal si activeaza gratuit aplicatia Frisbo.
Din Frisbo se preiau statusurile de comenzi.
In Frisbo se trimit doar comenzi si produse.
Dupa activarea aplicatiei, vei avea posibilitatea sa trimiti informatii catre Frisbo prin doua metode diferite:
1. Trimite informatii prin feed-uri
2. Trimite informatii prin API
1. Trimite informatii prin feed-uri
Pentru a trimite informatiile prin Feed, trebuie ca in sectiunea Foloseste API sa alegi optiunea NU.
- Pentru comenzi- aici se vor regasi comenzile din ultimele 5 zile, acestea fiind actualizate odata la 15 minute
- Pentru produse - aici se vor regasi informatiile cu privire la produse;
Aceste feed-uri le vei gasi in Meniul Principal, sectiunea Produse, Feed-uri doar dupa ce aplicatia Frisbo a fost activata.
Feed-urile se actualizeaza la 24 h, ceea ce inseamna ca daca activezi acum aplicatia Frisbo, doar maine vor fi vizibile informatiile din feed.
In feed apar doar comenzile din ultimele 5 zile, toate comenzile din ultimele 5 zile care au statusul Comanda Finalizata.
2. Trimite informatii prin API
Pentru a trimite informatiile prin API, trebuie ca in sectiunea Foloseste API sa alegi optiunea DA.
Aici va trebui sa completezi Email-ul si Parola, cu datele primite la inceputul colaborarii cu cei de la Frisbo.
Dupa completarea acestor date, va trebui sa stabilesti datele referitoare la facturare si la statusul comenzilor.
- Stabileste Seria Facturii folosita pentru comenzile trimise in Frisbo.
- Setabileste daca Trimiti Factura sau nu pentru comenzile pentru care aceasta este generata.
- Stabileste Statusul de Trimitere, adica statusul in care trebuie sa fie comanda ca sa fie trimisa carte cei de la Frisbo.
- Alege daca excluzi sau nu comenzile cu plata online nefinalizate.
- Alege daca excluzi sau nu comenzile cu plata prin OP nefinalizate.
- Alege daca excluzi sau nu comenzile cu ridicare de la sediu.
- Alege Depozitul Frisbo catre care se va trimte comanda.
- Stabileste pentru fiecare Status Comanda din Frisbo, statusul de comanda aferent in Gomag. Este important sa stabilesti care este statusul din Gomag aferent fiecarui status din Frisbo deoarece la citirea comenzilor acestea automat vor avea statusul setat de tine.
- Alege daca vrei sau nu sa Trimiti AWB-ul generat de Gomag in Frisbo.
- Alege daca vrei sau nu sa preiei stocul produselor din Frisbo.
- Da click pe butonul Salveaza pentru a salva informatiile introduse.
In cazul in care vrei sa adaugi si alte statusuri in afara celor defaulte, ai posibilitatea sa faci asta dand click pe butonul Adauga status nou.
La fiecare comanda noua, din site se genereaza factura aferenta acesteia, care in mod automat este trimisa celor de la Frisbo.
Factura poate fi generata prin urmatoarele metode:
- Generezi factura manual.
- Setezi ca factura sa se genereze automat din Smartbill in momentul in care comanda ajuge intr-un anumit status.
- Setezi o regula de Bot care sa genereze factura.
Cei de la Frisbo la citirea comenzii genereaza AWB-ul, pe care il trimit automat catre Gomag, iar in platforma acesta este inregistrat ca si AWB manual.
Alege Canalul de trimitere a comenzilor. Aceste canale trebuie definite intai in frisbo, iar dupa aceea se vor putea corela in aplicatia din gomag.
Comentarii
0 comentarii
Articolul este închis pentru comentarii.