Syncap este un instrument ce ajuta la automatizarea proceselor repetitive ce tin de gestionarea fluxului de operatiuni din cadrul unui magazin online. Aplicatia te ajuta sa optimizezi operatiuni de natura repetitiva, cum ar fi citirea si actualizarea statusurilor comenzilor, actualizarea listei de produse si comenzi, actualizarea preturilor si stocurilor, generarea facturilor si AWB-urilor, dar si multe altele.
Toate functionalitatile puse la dispozitie de Syncap sunt usor de accesat cu ajutorul unui singur dashboard. Aici poti face setarile dorite astfel incat sa economisesti timp si resurse si sa eviti erorile cand vine vorba de gestionat comenzi, indiferent pe cate canale de vanzari activezi. Iti poti accesa contul Syncap oricand si de oriunde pentru a fi la curent cu ultimele situatii si pentru a face modificarile dorite.
Pentru a folosi aplicatia Syncap este necesar sa iti creezi cont pe syncap.ro. E bine de stiut ca platforma ofera 30 de zile de testare gratuita a functionalitatilor, in cazul in care doresti sa incerci inainte sa te inscrii. Dupa crearea contului Syncap, va trebui sa il configurezi, atat pentru detaliile de baza, cat si pentru integrarea cu Gomag, curieri, sisteme ERP si altele.
Odata finalizata integrarea cu Gomag in contul tau Syncap, mai trebuie sa activezi aplicatia Syncap in magazinul tau Gomag. Aplicatia o gasesti in Gomag Apps > Facturare & Gestiune > Syncap.
Comentarii
0 comentarii
Vă rugăm să vă autentificați pentru a lăsa un comentariu.