ExpertContab este un ERP (Enterprise Resource Planning) Software System ce ajuta cu gestiunea stocurilor din magazin. Tot ce tine de miscarea produselor in stoc (intrari-iesiri, evidenta preturilor, viteza de rotatie a stocurilor, clasificari de produse si altele) se afla printre facilitatile oferite de aceasta aplicatie. In magazin, aplicatia te ajuta atat din punct de vedere al managementului vanzarii de produse (comenzi de la clienti, facturi, preturi in functie de grupa de clienti etc), cat si al managementului cumpararii de la furnizori (receptii produse conform comenzilor, preturi de furnizor, comenzi cu codurile furnizorilor si altele).
Pentru activarea aplicatiei in magazinul tau Gomag, va trebui sa trimiti un email la adresa help@gomag.ro in care sa soliciti acest lucru. De asemenea, va fi necesar crearea unui cont pe site-ul celor de la ExpertContab. Contul iti va oferi credentialele necesare setarii aplicatiei in magazin, dar si acces catre facilitatile aplicatiei.
Dupa activare gasesti aplicatia ExpertContab in Gomag Apps > Facturare & Gestiune. In setarile aplicatiei, va trebui sa completezi campurile cu informatia necesara, asa cum se vede mai jos.
- URL - completeaza cu URL-ul necesar accesarii bazei de date ERP, din contul tau ExpertContab.
- Token - completeaza cu token-ul pentru script, din contul tau ExpertContan.
- Status trimitere in ExpertContab - alege statusul cu care comenzile vor fi trimise in ExpertContab.
- Gestiune - gestiunea din care se vor citi stocurile produselor.
Dupa finalizarea setarilor da click pe butonul Salveaza, apoi pe butonul Activeaza.
Dupa activare, vei gasi aplicatia ExpertContab in sectiunea Module din dashboard-ul magazinului. Aici vei gasi comenzile trimise in ExpertContab.
Comentarii
0 comentarii
Vă rugăm să vă autentificați pentru a lăsa un comentariu.