1. Nu ai completat corect utilizatorul si token-ul.
Mai multe detalii despre token-ul din SmartBill gasesti AICI si despre token-ul din FGO AICI..
2. Aplicatia SmartBill nu este configurata corect.
Mai multe detalii despre configurarea corecta a aplicatiei SmartBill gasesti AICI.
3. Aplicatia FGO nu este configurata corect.
Mai multe detalii despre configurarea corecta a aplicatiei FGO gasesti AICI.
4. Seria proformei sau a facturii din contul de SmartBill sau FGO nu este corecta sau nu este creata.
Mai multe detalii despre de unde poti sa setezi seria facturilor din contul de SmartBill gasesti AICI.
Mai multe detalii despre de unde poti sa setezi seria facturilor din contul de FGO gasesti AICI.
5. Cel putin unul dintre produsele din comanda nu se regaseste in gestiunea setata in aplicatia SmartBill sau FGO.
Mai multe detalii despre setarea gestiunii SmartBill gasesti AICI.
Mai multe detalii despre setarea gestiunii FGO gasesti AICI.
Comentarii
0 comentarii
Articolul este închis pentru comentarii.