Disponibila pentru abonamentele Elite si Enterprise, activarea acestei aplicatii iti va usura sarcina de a aduce inapoi in magazinul tau clientii care au adaugat produse in cosul de cumparaturi, dar nu au finalizat comanda. Creaza un sablon de email care se va trimite automat clientilor la o perioada setata de tine, si in care le poti oferi reduceri sau vouchere pentru a-i determina sa cumpere produsele adaugate in cos.
Odata activata, aplicatia apare in meniul principal, categoria Module.
Adauga un sablon de email pentru recuperarea cosului
Pentru a adauga un email de recuperare cos, da click pe butonul Adauga Email.
- Subject - Scrie subiectul email-ului.
- Continut - Formuleaza mesajul in sine, cat mai convingator. Ai posibilitatea de a introduce diferite variabile in textul mail-ului, cu ajutorul carora sa personalizezi acest text si sa il faci mai atragator. Optional, poti oferi si un voucher de reducere pentru continutul cosului.
- Interval - Alege la cat timp dupa ce cosul a fost abandonat se trimite email-ul.
- Voucher - In cazul in care in continutul email-ului ai adaugat un voucher de reducere, scrie aici codul.
- Discount - La fel ca mai sus, adauga aici valoarea discount-ului.
Cand termini de introdus toate informatiile, da click pe butonul Salveaza Email-ul pentru a nu pierde modificarile.
Tine cont de faptul ca este necesar ca utilizatorul sa fie autentificat in site pentru ca aplicatia sa ii poata prelua adresa de email si sa ii trimita ulterior mesajul pentru recuperarea cosului.
Comentarii
0 comentarii
Articolul este închis pentru comentarii.