Daca ai abonamentul Elite sau Enterprise vei avea acces la aplicatia Grupuri Clienti si vei putea sa iti segmentezi clientii in functie de activitatea lor in magazinul tau.
Segmentarea clientilor tai in grupuri iti permite sa tratezi diferit fiecare categorie de clienti care cumpara din magazinul tau. Prin crearea de reguli de discount poti oferi reduceri doar clientilor dintr-un anumit grup, sau poti oferi reduceri diferite in functie de grupul din care acei clienti fac parte (ex: 10% discount pentru clientii din grupul X si 20% discount pentru clientii din grupul Y).
Odata activata, aceasta aplicatie va aparea in meniu in categoria CRM -> Grupuri.
Adaugarea unui nou grup de clienti
In partea de sus a paginii gasesti butonul Adauga un grup care iti va deschide o noua pagina.
Da click pe butonul respectiv si iti va fi afisata o pagina in care vei introduce informatiile despre grupul pe care doresti sa il creezi:
- Denumire grup – in functie de tipul de clienti si criterii alese pentru segmentare: General, Public masculin, Public feminin, Clienti din Bucuresti, Clienti din Cluj Napoca, Clienti fideli etc.
- Grup implicit – prin aceasta se intelege faptul ca acestui grup vor fi atribuiti automat toti clientii care se inregistreaza in site. In platforma grupul implicit este grupul Standard, ale carui date le poti modifica dar nu poti sterge grupul din platforma.
- Culoare - alege o culoare pentru a identifica mai rapid grupul aferent unui client.
Nu uita sa salvezi noul grup de clienti dand click pe butonul Salveaza grup.
Lista grupurilor de clienti
Toate grupurile existente sunt afisate sub forma unui tabel, cu urmatoarele coloane:
- Grup – denumirea grupului
- Implicit – te atentioneaza care dintre grupurile create are caracteristica de a fi implicit (catre care sunt atribuiti toti clientii)
- Optiunile Modifica sau Sterge – modifici datele grupurilor sau le stergi pe cele la care vrei sa renunti. Pentru grupul implicit, ai doar optiunea Modifica.
Avantajele grupurilor de clienti
1. Ai posibilitatea de a-ti fideliza clientii dintr-un anumit grup, oferindu-le reduceri pe anumite categorii de produse sau pe intreg site-ul, ori preturi diferite in functie de grupul din care face parte. Vezi AICI cum poti crea o astfel de reducere.
2. Ai posibilitatea de a le oferi clientilor care fac parte dintr-un anumit grup, pachete de produse sau cadouri in functie de produsele comandate. Vezi AICI cum poti crea un astfel de pachet.
3. Ai posibilitatea de a crea o regula de adaos pentru clientii care fac parte dintr-un anumit grup si in acest fel, ei vor putea achizitiona produsele la un pret mai mare decat cei ce fac parte dintr-un alt grup. Vezi AICI cum poti crea un astfel de adaos.
Atunci cand faci oricare dintre aceste operatiuni trebuie sa setezi corect conditiile care trebuie sa fie indeplinite pentru ca regulile sa se aplice. De exemplu:
Comentarii
0 comentarii
Articolul este închis pentru comentarii.