Odata activata aplicatia, in meniul principal vei gasi optiunea Adaosuri in sectiunea Marketing. Aici ai posibilitatea de a configura reguli de adaos si tot aici vei vedea regulile pe care le-ai creat.
Creeaza un nou adaos
1. In meniul principal, acceseaza sectiunea Marketing si optiunea Adaosuri. Aici, da click pe butonul Creeaza un Adaos si introdu Generalitatile despre adaos.
2. Da-i o Denumire adaosului asa incat sa il identifici cu usurinta pe viitor.
3. Seteaza valoarea Adaosului - un procent din pretul intreg, sau o suma fixa.
4. Alege daca adaosul este Activ sau nu, sau daca va fi valabil doar pentru o anumita perioada de timp.
5. Seteaza Conditiile in care vrei ca adaosul sa se aplice produselor, urmand acesti pasi:
- Selecteaza daca sunt sau nu sunt indeplinite “toate” conditiile sau “oricare din” conditiile pe care urmeaza sa le adaugi.
- Alege conditia, care se poate referi la: produs (cod, pret, stoc, brand etc.), un atribut al produsului (in cazul in care ai setat atribute), client (de exemplu, prenumele acestuia) sau canale de vanzari (de exemplu, eMAG Marketplace).
- Selecteaza o variabila, dintre: egal cu, mai mare sau egal cu, mai mic sau egal cu, mai mare decat, mai mic decat, diferit de, se afla in lista, nu se afla in lista.
- Bifeaza sau completeaza termenul fata de care se realizeaza conditia.
6. Optiunile pe care le poti seta sunt:
- Limita de Utilizari - Completeaza acest camp daca vrei ca acest adaos sa se aplice doar unui numar limitat de cumparatori.
- Prioritate – Alege ordinea in care se aplica regulile pe produse; daca pentru un produs au fost setate doua reguli diferite, se va aplica regula cu prioritate mai mare.
- Ignora urmatoarele reguli – selecteaza “Da” daca vrei ca toate regulile urmatoare (in functie de prioritate) sa fie ignorate.
Comentarii
0 comentarii
Articolul este închis pentru comentarii.