Functionalitatea Calendar, o vei gasi in Meniul Principal, sectiunea CRM. Poti folosi aceasta aplicatie pentru a planifica sau a nota diferite actiuni pe care trebuie sa le intreprinzi pentru fiecare client in parte.
Poti sa notezi pe data de 15 Martie 2022, pentru clientul Marius Pop ca va avea nevoie de un filtru nou pentru produsul Cana Filtranta. Astfel il vei putea anunta pe acesta intr-un email ca este nevoie sa isi schimbe filtrul sau ii vei putea trimite automat un filtru nou, in functie de intelegerea cu acesta.
Ai doua posibilitati de a adauga task-uri in calendar:
1. Adauga din Calendar
Pentru a adauga un task (nota) in Calendar, trebuie sa dai click pe optiunea Calendar din sectiunea CRM a meniului principal.
Aici ai doua modalitati prin care sa adaugi nota in Calendar.
Prima modalitate este sa dai click pe butoul Adauga un Task din partea dreapta sus a ecranului.
Sau dand click pe ziua din calendar pentru care vrei sa adaugi task-ul.
Dupa ce ai dat click pe butonul Adauga un Task sau pe ziua din calendar, ti se va deschide o fereastra in care sa completezi informatiile care vrei sa iti apara in calendar.
La Nota completeaza exact ceea ce ai de facut in ziua respectiva pentru clientul ales. La Data si Ora alege data si ora la care urmeaza sa faci actiunea. In campul Client, completeaza numele clientului pentru care programezi actiunea. Si la Responsabil, seteaza unul din conturile care au acces la platforma.
Dupa ce ai completat toate informatiile, nu uita sa dai click pe butonul Salveaza. Iar in calendar va aparea task-ul pus de tine, la fel ca in poza de mai jos.
Task-urile pot sa apara in trei culori diferite: albastru, portocaliu si gri, fiecare avand alta semnificatie.
ALBASTRU - task deschis, pentru care inca nu s-a depasit termenul de finalizare si urmeaza sa fie facut;
PORTOCALIU - task depasit, care nu a fost finalizat pana la termen;
GRI - task inchis, care a fost finalizat la timp;
2. Adauga din Cont Client
Pentru a adauga un task (nota) din Cont Client, trebuie sa dai click pe optiunea Clienti din sectiunea CRM a meniului principal.
Pentru a putea adauga un task unui client, acesta trebuie sa fie Client cu Cont Activ.
Alegi clientul cu cont activ caruia vrei sa ii adaugi un task in calendar si dai click pe cele trei puncte din dreapta ecranului , pentru a putea edita informatiile. Aici ti se vor deschide toate informatiile despre clientul respectiv. Pentru a-i adauga un task in calendar, da click pe tab-ul Task-uri si Adauga Task.
Completeaza cu informatiile necesare, la fel ca si mai sus la sectiunea Adauga din Calendar.
Daca din Cont Client dai click pe Calendar, automat ti se va deschide calendarul cu task-urile programate pentru clientul respectiv.
Comentarii
0 comentarii
Vă rugăm să vă autentificați pentru a lăsa un comentariu.