Acest GoBot monitorizeaza clientii si istoricul acestora, reactioneaza automat pentru a te ajuta sa iti fidelizezi clientii.
Cateva situatii in care un CRM Bot iti este util:
· CRM Bot-ul face posibila mutarea automata a clientilor dintr-un grup in altul in momentul in care acestia indeplinesc conditiile setate de tine in sectiunea Conditii de Activare Bot.
· CRM Bot-ul poate adauga diferite tag-uri clientilor tai, dupa ce acestia indeplinesc conditiile setate. Dupa adaugarea tag-urilor ai posibilitatea sa oferi Reduceri in Cosul de Cumparaturi conditionate de acestea. VEZI AICI cum setezi o regula de reducere in cosul de cumparaturi care sa se aplice doar clientilor care au un anumit Tag.
· Cu ajutorul CRM Bot ai posibilitatea sa aloci unui agent anume clientii care indeplinesc anumite conditii.
VEZI AICI mai multe exemple si situatii in care un CRM Bot iti este util.
Activeaza un CRM Bot
1. In meniul principal, acceseaza sectiunea GoBots, da click pe CRM Bot si pe butonul din dreapta sus Selecteaza Bot.
2. Alege Activitatile pe care GoBot-ul le va face atunci cand conditiile pe care le-ai setat sunt indeplinite.
Dupa configurarea activitatilor, da click pe butonul din dreapta sus si treci la Pasul Urmator.
3. Alege Conditiile de Activare, adica ce anume va declansa actiunile GoBot-ului.
Dupa setarea conditiilor, da click pe butonul din dreapta sus si treci la Pasul Urmator.
4. Vezi Rezumatul setarilor facute pentru Bot. Da-i o denumire sugestiva si alege daca acesta sa fie activ, inactiv sau activ intr-un interval de timp.
5. Dupa ce ai terminat de configurat GoBot-ul, nu uita sa dai click pe butonul Salveaza pentru a nu pierde informatiile introduse.
Comentarii
0 comentarii
Vă rugăm să vă autentificați pentru a lăsa un comentariu.