Acest GoBot monitorizeaza clientii si istoricul acestora, reactioneaza automat pentru a te ajuta sa iti fidelizezi clientii.
Cateva situatii in care un CRM Bot iti este util:
· CRM Bot-ul face posibila mutarea automata a clientilor dintr-un grup in altul in momentul in care acestia indeplinesc conditiile setate de tine in sectiunea Conditii de Activare Bot.
· CRM Bot-ul poate adauga diferite tag-uri clientilor tai, dupa ce acestia indeplinesc conditiile setate. Dupa adaugarea tag-urilor ai posibilitatea sa oferi Reduceri in Cosul de Cumparaturi conditionate de acestea. VEZI AICI cum setezi o regula de reducere in cosul de cumparaturi care sa se aplice doar clientilor care au un anumit Tag.
· Cu ajutorul CRM Bot ai posibilitatea sa aloci unui agent anume clientii care indeplinesc anumite conditii.
VEZI AICI mai multe exemple si situatii in care un CRM Bot iti este util.
Activeaza un CRM Bot
1. In meniul principal, acceseaza sectiunea GoBots, da click pe Activeaza un Bot, selecteaza CRM Bot si apoi da click pe butonul din dreapta sus Selecteaza Bot.
2. Da-i bot-ului o denumire sugestiva si alege daca acesta sa fie activ, inactiv sau activ intr-un interval de timp (vei putea seta intervalul de activitate).
3. Alege Conditiile de activare, adica ce anume va declansa actiunile GoBot-ului. Din meniul Adauga o conditie pentru CRM... alege conditiile prin care doresti sa configurezi bot-ul apoi, cu butonul Adauga le vei putea adauga in lista si vei putea seta detaliile conditiei.
4. Alege Activitatile pe care GoBot-ul le va face atunci cand conditiile pe care le-ai setat sunt indeplinite. Din meniul Alege o actiune... selecteaza activitatea dorita, apoi da click pe Adauga si stabileste detaliile activitatii.
5. Dupa ce ai terminat de configurat GoBot-ul, nu uita sa dai click pe butonul Salveaza pentru a nu pierde informatiile introduse.
Comentarii
0 comentarii
Vă rugăm să vă autentificați pentru a lăsa un comentariu.