Acest GoBot urmareste comenzile pe care clientii le plaseaza in magazinul tau si le trimite ulterior email-uri de notificare sau cu anumite promotii in functie de statusul in care se afla comenzile lor, in functie de metoda de plata sau transport aleasa, in functie de valoare comenzilor, in functie de grupul de clienti din care fac parte sau de numele lor.
Cateva situatii in care un Email Bot iti este util:
· Atunci cand vrei sa anunti clientii ca le-a fost confirmata, preluata, procesata sau expediata comanda.
· Atunci cand vrei sa iti recompensezi clientii cu o reducere la urmatoarea comanda sau puncte de fidelitate pentru ca ultima comanda sau comenzile din ultima perioada au depasit o anumita valoare.
· Atunci cand vrei sa le recomanzi clientilor anumite produse pe baza istoricului comenzilor.
· Atunci cand vrei sa iti recompensezi clientii care fac parte dintr-un anumit grup de clienti, sau vrei sa le recomanzi anumite produse.
· Atunci cand vrei sa trimiti un email clientilor care au lasat un review in magazinul tau online pentru a le multumi sau pentru a-i rasplati cu un voucher.
Atunci cand configurezi un Email Bot, tine cont de urmatoarele observatii:
· Fiecare comanda este procesata de bot o singura data.
· Bot-ul va trimite email-uri doar pentru comenzile plasate dupa ce el a fost creat si activat.
Activeaza un Email Bot
1. In meniul principal, acceseaza sectiunea GoBots, da click pe Bot-ul pentru Email si pe butonul din dreapta sus Selecteaza Bot.
2. Alege Activitatile pe care GoBot-ul le va face atunci cand conditiile pe care le setezi sunt indeplinite.
- Alege daca email-ul va contine produse din comanda, produse compatibile (pentru Cross-Sell) sau produse similare (pentru Up-Sell) cu cel mai scump/cel mai ieftin produs din comanda, alte produse din magazin sau nici un produs.
- Alege daca se va trimite un email nou sau un sablon existent, si cand va fi expediat email-ul.
- Alege daca doresti sau nu sa atasezi fisiere la email.
Daca doresti sa atasezi fisiere la email, se va deschide pop-ul de mai jos, unde vei putea selecta daca doresti sau nu sa se ataseze factura (implicit este setata optiunea Da) si daca doresti sa atasezi fisiere din urmatoarele categorii, selectand categoriile dorite din lista afisata. Categoriile trebuie create in prealabil in pagina de setari a comenzilor, iar fisierele categoriilor adaugate la comenzi. Mai multe detalii legate de acest aspect gasesti AICI.
- In cazul in care ai ales sa trimiti un email nou il vei crea aici, iar daca ai ales sa folosesti un sablon existent il poti edita. In ambele cazuri, poti folosi valorile dinamice din partea dreapta a editorului adaugandu-le in email cu drag and drop.
Dupa configurarea activitatilor, da click pe butonul din dreapta sus si treci la Pasul Urmator.
3. Alege Conditiile de Activare, adica ce anume va declansa actiunile GoBot-ului. Ai posibilitatea sa setezi conditii in functie de CRM sau de Comanada.
Dupa setarea conditiilor, da click pe butonul din dreapta sus si treci la Pasul Urmator.
4. Vezi Rezumatul setarilor facute pentru Bot. Da-i o denumire sugestiva si alege daca acesta sa fie activ, inactiv sau activ intr-un interval de timp.
5. Dupa ce ai terminat de configurat GoBot-ul, nu uita sa dai click pe butonul Salveaza pentru a nu pierde informatiile introduse.
Comentarii
0 comentarii
Articolul este închis pentru comentarii.