Daca ai abonamentul Elite sau Enterprise vei avea acces la aplicatia Cosuri Abandonate, sectiunea Vanzari din Gomag Apps, cu ajutorul careia ai posibilitatea sa vezi cosurile abandonate ale clientilor tai si poti sa ii contactezi pentru a afla de ce au renuntat la comanda.
Odata activata, aplicatia apare in meniu in categoria Comenzi > Cosuri de cumparaturi. Aici ai posibilitatea sa vezi atat cosurile abandonate ale clientilor logati in cont, cat si cosurile abandonate ale celor care nu au fost logati la momentul abandomarii cosului.
In cazul in care la sectiunea Tip cos de cumparaturi selectezi Cu Client lista de cosuri abandonate afisata va cuprinde urmatoarele sectiuni:
- Datele clientului: numele, prenumele, adresa de email si numarul de telefon;
- Data la care a avut loc adaugarea produsului/produselor in cos;
- Produsele din cos: codurile de produs, denumirea produselor, pretul acestora, totalul general. Daca sunt mai mult de 5 produse in cosul de cumparaturi se va afisa optiunea Vezi toate produsele (nr de produse), pe care vei putea da click pentru a deschide toata lista de produse;
- Optiunea Genereaza comanda.
In cazul in care la sectiunea Tip cos de cumparaturi selectezi Toate lista de cosuri abandonate afisata va cuprinde urmatoarele sectiuni:
- Data la care a avut loc adaugarea produsului/produselor in cos;
- Produsele din cos: codurile de produs, denumirea produselor, pretul acestora, totalul general;
- Daca sunt mai mult de 5 produse in cosul de cumparaturi se va afisa optiunea Vezi toate produsele (nr de produse), pe care vei putea da click pentru a deschide toata lista de produse;
- Optiunea Genereaza comanda.
Optiunea Genereaza Comanda este utila atunci cand un client te contacteaza telefonic sau pe live chat si iti spune ca nu se descurca sa finalizeze comanda. Nu mai este nevoie sa ii ceri detalii despre produse sau sa cauti coduri manual, cu un singur click ajungi la produsele pe care le-a adaugat in propriul cos si generezi comanda in locul lui.
Ai posibilitatea sa filtrezi cosurile de cumparaturi dupa un interval de timp. La sectiunea Cosuri mai vechi de ai posibilitatea selectezi intervalul orar pentru care vrei sa afisezi cosurile abandonate.
Stiai ca?
Tot in platforma ai un modul specializat pentru recuperarea cosurilor de produse numit Recuperare Cos (il gasesti in meniu in categoria Module). Acesta iti permite sa trimiti email-uri personalizate strict pentru destinatarul respectiv prin care sa ii amintesti de existenta produselor abandonate si sa ii oferi recompense pentru a finaliza comanda respectiva. Gasesti mai multe detalii despre acest modul AICI.
Comentarii
0 comentarii
Articolul este închis pentru comentarii.