EasySales conecteaza si automatizeaza procese de listare si vanzare ale afacerii tale. Astfel incat sa nu-ti mai bati capul cu procese manuale sau integrari costisitoare si sa te poti concentra pe lucrurile care conteaza.
Pentru a trimite produsele din magazinul tau Gomag in EasySales trebuie sa iti creezi un cont pe platforma acestora. Dupa crearea contului, urmeaza pasii:
Pasul 1: acceseaza sectiunea Integrari din meniu si da click pe optiunea Magazine.
Pasul 2: da click pe butonul Conectare Website+.
Pasul 3: completeaza informatiile si da click pe logo-ul Gomag.
Pasul 4: da scroll mai jos pentru a selecta versiunea platformei pe care o folosesti pentru website-ul tau si da click pe Gomag.
Pasul 5: da click pe butonul Inainte.
Pasul 6: copiaza token-ul si salveaza informatiile introduse.
Pasul 7: acceseaza aplicatia EasySales din platforma Gomag si introdu token-ul copiat in sectiunea Token-ul website-ului.
Pasul 8: alege daca vrei sa trimiti catre EasySales toate produsele, doar produsele active in magazin sau doar produsele active in EasySales.
In cazul in care selectezi optiunea Toate, toate produsele din magazinul tau (active sau inactive) vor fi trimise catre EasySales.
In cazul in care selectezi optiunea Doar cele active in EasySales se trimit doar produsele care in tab-ul Canale de Vanzari din editare produs au bifa EasySales.
In cazul in care selectezi optiunea Doar cele active in magazin se trimit toate produsele active in magazin.
Pasul 9: alege daca vrei sa trimiti catre EasySales denumirea standard a produselor sau denumirea care sa includa si optiunile variantelor.
Pasul 10: daca ai produse care se aduc la comanda, la Stoc produse care se aduc la comanda poti alege intre optiunile Stoc fix si Stoc disponibil.
Pentru optiunea Stoc fix se va trimite o cantitate implicita de 100 de bucati (poti sa modifici numarul la cantitatea dorita). Pentru optiunea Stoc disponibil se va trimite stocul din magazin la momentul respectiv.
Cu ajutorul butonului Lista produse vei deschide lista cu produsele din magazinul tau, de unde vei putea decide ce sa trimiti sau nu in EasySales.
Pasul 11: in acest camp ai posibilitatea de a seta un termen de livrare pentru produsele trimise din EasySales. Poti alege intre optiunile Nu / Termene de livrare configurate in numar de zile / Alege un atribut de produs... .
Pasul 12: trimite categoriile din magazinul tau in EasySales.
Pasul 13: stabileste daca vrei sau nu sa preiei comenzile din EasySales.
Pasul 14: alege daca doresti sau nu sa trimiti comenzile inregistrate in magazin si in EasySales. Daca alegi optiunea Da, va trebui sa alegi statusul comenzilor ce se vor trimite. Poti sa alegi sa nu trimiti comenzi cu plata online nefinalizata, prin bifarea casutei. De asemenea, poti alege daca doresti sau nu actualizarea statusului comenzilor, astfel incat comenzile din magazin sa fie actualizate in functie de statusul lor din EasySales.
Pasul 15: alege daca doresti sau nu sa afisezi costul de livrare in pachetomat pe facturile pentru comenzile preluate din Easysales. Implicit optiunea e setata pe Da.
Pentru comenzile importate in Gomag, din EasySales, se vor prelua awb-urile si facturile emise in EasySales.
Nu uita dupa orice modificare sa dai click pe butonul Salveaza.
Adresele de email ale clientilor nu se vor trimite catre EasySales si nici nu se vor prelua din EasySales atunci cand se face citirea comenzilor.
Comentarii
0 comentarii
Vă rugăm să vă autentificați pentru a lăsa un comentariu.