1. Metoda de transport nu este activa.
2. Metoda de transport care nu se afiseaza in cosul de cumparaturi nu este disponibila pentru intervalul de pret selectat.
3. Metoda de transport care nu se afiseaza in cosul de cumparaturi nu este disponibila pentru tara sau localitatea selectata.
4. In sectiunea Setari -> General -> Afiseaza toate metodele de transport este setata optiunea NU.
5. Pentru ca nu toate metodele de transport folosesc acelasi criteriu de calcul.
Toate regulile de transport trebuie sa fie in functie de valoarea totala a comenzi sau in functie de greutatea totala a comenzi. Platforma nu va returna corect metoda de transport daca va exista o regula de transport in functie de valoarea totala a comenzii si o alta regula de transport in functie de greutatea totala a comenzii.
6. Pentru cazul in care costul de transport este furnizat de catre curier, verifica daca:
- aplicatia aferenta serviciului de curierat este activa
- aplicatia aferenta serviciului de curierat este configurata corect si cu date valide
Mai multe detalii despre setarea metodelor de transport gasesti AICI.
7. Verifica daca metoda de transport (Coletaria, Livrari Online, SameDay) este adaugata corect.
Mai multe detalii despre cum adaugi corect metoda de transport Coletaria AICI si cum adaugi corect metoda de transport Livrari Online AICI.
8. Metoda de transport se aplica pe o anumita categorie de produse. In acest caz se afiseaza o singura metoda de transport cu costul cel mai mare.
Metoda de transport care trebuie aplicata (doar ea) trebuie sa aiba setat in campul Afisare transport optiune Nu afisa alte metode de transport disponibile. Atunci urmatoarele metode de transport vor fi ignorate si nu o sa se afiseze.
Comentarii
0 comentarii
Articolul este închis pentru comentarii.