In meniul principal, acceseaza sectiunea Setari si optiunea Conturi - aici ai posibilitatea de a crea conturi suplimentare in cazul in care magazinul tau va fi administrat de catre mai multe persoane.
Pentru adaugarea unui cont de administrator, da click pe butonul Creaza un Cont si completeaza urmatoarele campuri:
- Adresa de email - va fi necesara pentru autentificare
- Parola
- Nume
- Prenume
Ai posibilitatea de a restrictiona accesul acelor persoane la anumite functionalitati ale platformei bifand dupa preferinta sectiunile din zona Permisiuni.
Daca vrei ca utilizatorul contului sa aiba acces doar la anumite comenzi (comenzi ce ii vor fi alocate lui/ei) poti selecta optiunea Doar comenzile alocate din sectiunea Comenzi, dupa ce bifezi aceasta sectiune. Retine doar ca aceasta optiune nu va fi functionala daca la Setari > Conturi > buton se seteaza varianta Ultimul care face modificari pe comanda, pentru optiunea Alocare Agenti de Vanzari.
Poti, de asemenea, sa definesti o lista de IP-uri de pe care se va putea face autentificarea in cont. Trece IP-urile dorite in campul IP-uri de acces, fiecare IP pe o linie separata. Daca acest camp este lasat gol, sunt permise orice IP-uri pentru autentificare.
Seteaza notificarile generale pentru fiecare utilizator pe care il ai in magazin. Alege daca vrei sau nu sa primesti pe email anunturi si informatii generale despre evolutia magazinului si despre platforma Gomag. Alege daca vrei sau nu sa te tinem la curent cu noutati despre piata de ecommerce si comunitatea Gomag.
De asemenea ai posibilitatea de a seta pentru fiecare utilizator in parte daca aceasta sa primeasca sau nu email cand se plaseaza o comanda noua. Aceasta optiune este disponibila numai pentru Contul Principal.
Dand click pe rotita de setari de langa butonul Creeaza un Cont ai posibilitatea sa alegi daca agentul de vanzari care este asociat cu comanda este primul sau ultimul care face modificari pe comanda.
Comentarii
0 comentarii
Articolul este închis pentru comentarii.