In meniul principal, acceseaza sectiunea Setari si optiunea Mail - aici poti configura datele contului de email pe care il vei folosi la trimiterea mesajelor catre clienti.
1. Configreaza serviciul de Mail
1. Configreaza serviciul de Mail
Pe aceasta pagina, completeaza campurile cu urmatoarele informatii:
- Nume - Scrie numele tau, asa cum vrei sa apara in emailuri.
- Adresa Email - Completeaza cu adresa de pe care se vor trimite mail-urile carte clienti.
- Username - Poti sa introduci optional un username, in cazul in care contul tau de email foloseste un nume diferit de adresa de mail.
- Parola Email - Introdu parola contului de email.
- Raspuns Catre - Introdu adresa de email spre care vor fi redirectionate raspunsurile la mesajele automate.
- Serviciu - Poti alege unul dintre cele trei servicii de email: Server de Email, Gmail/GSuite si Zoho Mail.
Daca ai ales Server de Email trebuie sa completezi urmatoarele campuri:
- Host - Completeaza cu host-ul care va fi folosit la trimitea de email-uri prin SMTP. Se gaseste in contul de Cpanel.
- Port - Completeaza cu portul care va fi folosit la trimitea de email-uri prin SMTP. Se gaseste in contul de Cpanel.
Daca alegi Gmail/GSuite sau Zoho Mail, campurile aferente se vor completa automat.
Pentru a te asigura ca ai facut corect setarile, da click pe butonul Testeaza. In cateva secunde iti va fi afisat un mesaj de confirmare si vei primi pe acea adresa un email cu subiectul "Gomag: mail de test."
Nota: Emailurile trimise automat din platforma functioneaza doar in cazul in care introduci o adresa de email dedicata domeniului tau (de forma adresa@domeniu.ro). Adresele de email de tipul domeniu@yahoo.com nu vor genera trimiterea de emailuri din platforma.
2. Setari mail cPANEL
Pentru a completa corect atat sectiunea Host cat si sectiunea Port, trebuie sa urmezi cativa pasi simpli.
Pasul 1: intra in contul tau de cPanel.
Pasul 2: intra in sectiunea Email si da click pe Connect Devices din dreptul adresei de email.
Pasul 3: in sectiunea Outgoing Server vei gasi numele host-ului si port-ul pe care trebuie sa le completezi in platforma.
Pasul 4: completezi host-ul si port-ul in platforma.
3. Setari mail Gmail
Setari pentru cont standard
Google a facut un update, iar conturile standard nu se mai pot seta prin smtp . Pentru a putea face aceste setari ai nevoie fie de un cont G Suite, deci cont platit, fie de o adresa de mail dedicata domeniului.
Setari pentru cont platit
Pentru a completa corect atat sectiunea Host cat si sectiunea Port, trebuie sa urmezi cativa pasi simpli.
Pasul 1: intra in contul tau de Google Admin Console.
Pasul 2: acceseaza Admin Console si da click pe Apps.
Pasul 3: da click pe Google Workspace.
Pasul 4: da click pe optiunea Gmail.
Pasul 5: in josul paginii, da click pe Advanced Settings.
Pasul 6: aici vei gasi sectiunea SMTP Relay Service.
Pasul 7: dupa ce dai click pe aceasta ti se va deschide un pop-up in care trebuie sa bifezi optiunea Require SMTP Authentication si sa dai click pe Add Setting.
Pasul 8: acceseaza sectiunea Settings a contului tau Gmail si tab-ul Forwarding and POP/IMAP. Aici la sectiunea Status: IMAP is disabled, schimba setarea si bifeaza Enable IMAP dupa care salveaza setarile.
Pasul 9: in sectiunea de configurare a serviciului de Mail din magazinul tau Gomag, completeaza urmatoarele valori in campurile Host si Port:
Setari pentru conturi cu 2-step verification
Pasul 1: este nevoie sa iti creezi o noua parola (Parole pentru aplicatii - App Password) urmand instructiunile de AICI. Parola contului nu va functiona in acest caz.
Pasul 2: noua parola (generata automat daca se urmeaza instructiunile din link-ul de la pasul 1) va trebui sa o introduci in platforma Gomag, in Setari > Mail > campul Parola.
Pasul 3: acceseaza link-ul ACESTA si activeaza optiunea care permite accesul aplicatiilor mai putin sigure.
Comentarii
0 comentarii
Articolul este închis pentru comentarii.