PayPo este un procesator de plati de tipul "cumpara acum, plateste mai tarziu". Mai exact, prin intermediul PayPo, clientul are posibilitatea de a-si plati produsele comandate in termen de 30 de zile. Tu, ca si comerciant, vei primi contravaloarea comenzii imediat, clientul va primi produsele, in timp ce PayPo isi ia angajamentul de a recupera banii de la client ulterior, conform contractului ce se va stabili in urma comenzii.
O metoda de plata precum PayPo este foarte utila pentru un magazin online, deoarece ofera clientilor o solutie alternativa de plata, oferindu-le posibilitatea de a-si achizitiona produsele dorite chiar daca nu dispun momentan de bani. Astfel, magazinul tau va castiga mai multi clienti, mai multe comenzi si se va bucura de o crestere a valorii cosului de cumparaturi.
Mecanismul PayPo este unul simplu:
- clientul plaseaza comanda in magazinul tau si alege ca metoda de plata PayPo;
- ca urmare a plasarii comenzii, PayPo verifica eligibilitatea clientului (clientul primeste email ca metoda de plata este verificata);
- PayPo accepta comanda sau nu, in functie de situatie (clientul primeste email de acceptare a comenzii, precum si conditiile angajamentului de plata catre PayPo, atunci cand totul este in regula);
- magazinul primeste contravaloarea comenzii de la PayPo si poate, astfel, expedia comanda catre client;
- clientul primeste produsele si are la dispozitie 30 de zile pentru a le plati sau pentru a le returna.
Pentru a activa aplicatia PayPo in magazinul tau Gomag, trebuie intai sa trimiti un email catre PayPo la adresa parteneriat@paypo.ro prin care sa soliciti generarea unui cont de comerciant. Contul va fi necesar atat pentru urmarirea tranzactiilor prin PayPo, cat si pentru obtinerea credentialelor de activare a aplicatiei in magazin.
Dupa ce contul tau PayPo va fi activ, vei gasi ID-ul si token-ul de activare in sectiunea Setari > Detalii integrare.
In contul tau Gomag, gasesti aplicatia PayPo in Gomag Apps > Plata >PayPo, iar activarea se face urmand pasii de mai jos:
- ID - completeaza cu ID-ul de client din contul tau PayPo;
- Token - completeaza cu token-ul din contul tau PayPo;
- Rambursari automate - alege daca doresti sau nu ca in cazul comenzilor returnate sau anulate banii sa fie returnati automat.
- Banner in pagina de produs - alege daca doresti sau nu sa afisezi in pagina cu detaliile produsului un banner cu informatii despre serviciile PayPo;
- Mod de test - alege daca doresti sau nu sa activezi metoda de plata pentru testare (daca modul de test este activ, clientii nu pot folosi aceasta metoda de plata pentru comenzi).
Dupa efectuarea setarilor da click pe butonul Salveaza, apoi click pe butonul Activeaza din partea de sus a ecranului.
Pentru urmarirea si gestionarea comenzilor plasate prin PayPo, va trebui sa accesezi contul PayPo, sectiunea Plata. Aici vei putea vedea detalii legate de comenzi (data, suma, stare etc.), vei putea lista facturi, exporta fisiere, filtra comenzi.
La finalizarea comenzii, nu va fi disponibil un buton de "reincearca plata", deoarece acest procesator de plati nu ofera acest tip de optiune. PayPo va contacta clientul cu privire la detaliile platii si, dupa ce va face verificarile necesare, va trimite acestuia un link special pentru incheierea creditarii.
Comentarii
0 comentarii
Vă rugăm să vă autentificați pentru a lăsa un comentariu.