Google Tag Manager este o aplicatie gratuita care face mult mai usor procesul de adaugare si modificare a tag-urilor din site cum sunt cele pentru remarketing, analytics sau tracking, fara a fi nevoie sa modifici site-ul.
Cum ne ajuta tag-urile? Tag-urile coleacteaza informatii despre interactiunea utilizatorilor cu site-ul tau, ce ajuta la determinarea performantei campaniilor tale de marketing. Asadar, tag-urile masoara performanta si monitorizeaza indicii de performanta (KPI).
Google Tag Manager este un sistem de management al tag-urilor ce permite accesarea informatiilor oferite de mai multe tool-uri de analiza. De asemenea, permite controlul comportamentului tool-urilor de analiza (de ex. Google Ads, Facebook Pixel).
Tag Manager este recomandat incepatorilor pentru ca este mai usor de implementat si utilizat. Ofera libertatea de a seta triggere si evenimente intr-o interfata web, prietenoasa cu utilizatorul, fara a fi nevoie de cunostinte de JavaScript.
Este un sistem universal, compatibil cu diverse tool-uri (nu doar din suita Google). Ofera o gama variata de functionalitati, inclusive update-uri periodice.
Este recomandat sa se instaleze fie Google Tag Manager, fie Google Site Tag, dar nu ambele, deoarece au aceeasi functie generala. Ambele ofera multiple puncte de tracking tool-urilor si soft-urilor de analiza.
Pentru a conecta site-ul tau la Google Tag Manager, introdu codurile pe pagina aplicatiei.
Comentarii
0 comentarii
Articolul este închis pentru comentarii.