Exista o varianta mai noua a Google Tag Manager, mai precis versiunea DataLayer. Pentru a activa versiunea DataLayer va fi necesar sa dezactivezi versiunea curenta, cu butonul Dezactiveaza din setarile aplicatiei. De asemenea, odata dezactivata versiunea standard vei putea utiliza doar versiunea DataLayer.
Pentru cei care vor sa activeze aplicatia Tag Manager pentru prima data in magazin, va fi disponibila doar versiunea DataLayer.
Google Tag Manager este o aplicatie gratuita care face mult mai usor procesul de adaugare si modificare a tag-urilor din site cum sunt cele pentru remarketing, analytics sau tracking, fara a fi nevoie sa modifici site-ul.
Cum ne ajuta tag-urile? Tag-urile coleacteaza informatii despre interactiunea utilizatorilor cu site-ul tau, ce ajuta la determinarea performantei campaniilor tale de marketing. Asadar, tag-urile masoara performanta si monitorizeaza indicii de performanta (KPI).
Google Tag Manager este un sistem de management al tag-urilor ce permite accesarea informatiilor oferite de mai multe tool-uri de analiza. De asemenea, permite controlul comportamentului tool-urilor de analiza (de ex. Google Ads, Facebook Pixel).
Tag Manager este recomandat incepatorilor pentru ca este mai usor de implementat si utilizat. Ofera libertatea de a seta triggere si evenimente intr-o interfata web, prietenoasa cu utilizatorul, fara a fi nevoie de cunostinte de JavaScript.
Este un sistem universal, compatibil cu diverse tool-uri (nu doar din suita Google). Ofera o gama variata de functionalitati, inclusive update-uri periodice.
Este recomandat sa se instaleze fie Google Tag Manager, fie Google Site Tag, dar nu ambele, deoarece au aceeasi functie generala. Ambele ofera multiple puncte de tracking tool-urilor si soft-urilor de analiza.
Pentru a conecta site-ul tau la Google Tag Manager, introdu codurile pe pagina aplicatiei.
Comentarii
0 comentarii
Articolul este închis pentru comentarii.