ZenDesk Chat este o metoda mai buna de a vorbi cu vizitatorii site-ului tau, oferindu-le ajutor in timp real. Alege mesajul pe care vrei sa il afisezi la inceputul conversatiei, in asa fel incat sa ii determini pe acestia sa comunice cu tine, si customizeaza fereastra de chat pentru a se potrivi cu site-ul tau.
Pentru a integra ZenDesk Chat in magazinul tau Gomag, urmeaza pasi de mai jos:
Pasul 1: introdu numele domeniului tau aici https://www.zendesk.com/login/
Pasul 2: autentifica-te cu datele corecte.
Pasul 3: da click pe sectiunea Chat din partea stanga a ecranului.
Pasul 4: da click pe butonul Advanced features din partea de sus a ecranului.
Pasul 5: in pagina care ti se va deschide, da click pe Learn more... de sub optiunea Chat.
Pasul 6: da click pe Install Zendesk Chat app din sectiunea Setari.
Pasul 7: ti se va deschide o pagina noua, in care iti va aparea un pop-up. Aici va trebui sa completezi informatiile necesare si la pasul 3 vei gasi codul pe care trebuie sa il copiezi si sa il introduci in platforma Gomag la aplicatia Zendesk Chat.
Comentarii
0 comentarii
Vă rugăm să vă autentificați pentru a lăsa un comentariu.